הודו, באופן רישמי "הרפובליקה של הודו", היא מדינה בדרום אסיה. היא המדינה השניה מרובת אוכלוסין בעולם, השביעית בגודלה ודמוקרטית. הודו היא בראש הרשימה של המקומות שישראלים הכי אוהבים לטוס אליהם בגלל כמה שהיא זולה ויחסית קרובה אלינו, מבחינה גיאוגרפית. מקום כה מוכר לנו ועם מהגרים רבים שהגיעו לישראל מהודו, חלקם שכנים שלנו, מכרים, חברים קרובים ואפילו בני ובנות הזוג שלנו, ולכן יש לנו קירבה מאוד גדולה אליהם מבחינה סוציאלית. למרות זאת, עד כמה שאנחנו קרובים ליוצאי הודו, אנחנו לא באמת מכירים לעומק את המטבח ההודי ובספק שיצא לרבים מאיתנו לאכול במסעדה הודית בהרצליה, זו אחת מהערים בה תמצאו אוצר שכזה. אני דוחף אתכם לצאת ממגבלות האכילה שלכם, בהם אתם מרגישים כה בנוח, ולצאת ולחקור את נפלאות המטבח ההודי, עם המשפחה והחברים, כדי לקבל חוויה בלתי נשכחת וטעמים חדשים ומפנקים. איזה אושר שאתם יכולים להיכנס ברגעים אילו ממש לאינטרנט ולמצוא מסעדות הודיות בכל רחבי ישראל עם חדר פרטי במסעדה לקיום אירועים ובמיקום הכי נוח בשבילכם.

 

 

כאשר תגיעו למסעדה הודית אתם יכולים לצפות למאכלים אקזוטיים, שאנו ממליצים בחום לנסות במידה והם זמינים, כגון: מאסלה דוסה – קראפ העשוי מאורז ועדשים המושרים במים בין 5 ל6 שעות ואז מבושלים על מחבת. מאסלה דוסה בדרך כלל מגיע עם מילוי של תפוח אדמה וקארי בצל עם רוטב צ'אטני. רוגן ג'וש – מנה ארומטית של קארי טלה. ברוגן ג'וש תמצאו מגוון של תבלינים, עגבניות, ג'ינג'ר ושום. הידרבדי ביריאני – עשוי אורז, בשר(טלה או עוף), יוגורט, בצל וכמויות משמעותיות של תבלינים. צ'אטס – הם חטיף פופולרי עשוי אורז תפוח, אפונה, ירקות ותבלינים. אילו הן רק כמה מהדוגמאות למאכלים הודיים מסורתיים שתוכלו למצוא במסעדה הודית. בנוסף לכך רוב המטבח ההודי הוא בעצם צמחוני ולכן במידה ואתם צמחוניים או טבעוניים תוכלו למצוא מנות רבות בתפריט שמאוד יתאימו לסיגנון האכילה שלכם.

EVEROOM הוא אתר מספר אחת ברשת הדיגיטלית הנותן לכם את כל הכלים ליצירת האירוע המושלם. בין אם זה אירוע יום הולדת או אירוע עסקי, בEVEROOM תמצאו מקומות פנאי ושפים מקצועיים שנבחרו בקפידה רבה כדי לספק לכם את האיכות הגבוהה ביותר.