הדיאטה ההודית משתנה והיא מאוד מגוונת וקשורה למסורת ממנה הגיעה. עקב הטקסטים ההודים העתיקים, הנקראים חימסה, המציעים חוסר אלימות כלפי כל היצורים, הכוללים חיות, רבים מההודים עוקבים אחר צמחונות. גם כאשר ההודים, מסוג זה, משתמשים במוצרי חיות הם בדרך כלל מוודאים שמוצרים אילו נאספו באופן מלא חמלה וכבוד כלפי בעלי החיים מהם הם הגיעו. למרות זאת כיום קיימים במטבח ההודי גם הרבה אפשרויות לא צמחוניות העלולות להכיל ביצים, דגים, עופות ובשר טלה. ההודים בעלי תרבות אכילה והיסטוריה קולינרית עמוקה ומלאה בתבלינים וטעמים ייחודיים ואנו כה ברי מזל, כאזרחי ישראל, שהתברכנו במהגרים רבים מכל קצוות העולם אשר הביאו איתם, לא רק את הזיכרונות והמזוודה, גם מאכלים ומתכונים שעברו בדורות. אנחנו אולי לא מודעים לכך אבל בסצנת האוכל הישראלית המודרנית יש לנו מסעדות בסגנונות רבים ואחד מהם הוא המטבח ההודי. כיום אין סיבה יותר להישאר במרחב המוכר לנו ורצוי, ואף חשוב, ללכת עם הסקרנות בשביל להשכיל את עצמנו על האוכל המדהים שאנחנו מפספסים ביום יום שנמצא ממש ליד הבית, במרבית המקרים.

 

 

דוגמאות למנות פוטנציאליות שתוכלו למצוא במסעדה הודית, הם: מקי קי רוטי וסרסון קה סאג – מנה על בסיס לחם תירס ועלה חרדל. זה אולי לא נראה ויזואלית האוכל המרשים ביותר שראיתם, ויחסית מנה פשוטה, אך מדובר בארוחה מספקת ומלאה בטעמים. טונד קה קבב – מנה זו מקורה ב"לאקנאוו"  עשויה בשר קבב טחון, אשר רבים חוגגים אותה בזכות ה150 תבלינים שונים אשר משתמשים בהם להכנתה. כל זה ועוד, או אפילו פריטים שלא חלמתם עליהם, מחכים לכם במסעדה הודית בירושלים, אחת הערים בהן תמצאו הרפתקה שכזו. בחלק מן המסעדות תמצאו גם חדרים לקיום אירועים קטנים או גדולים, לכן אין סיבה להתמהמה, בהחלטות לאירוע הבא והיכן לארגן את המסיבה, קחו את החברים והמשפחה עוד היום למסעדה הודית הקרובה לביתכם!

EVEROOM הוא אתר מרשים, עשיר, איכותי, ואינטראקטיבי בו תמצאו מסעדות, פאבים, בתי מלון, ברים, בתי קפה וכן הלאה אשר נבחרו בקפידה בשביל שאתם תקבלו את הסטנדרט הגבוהה ביותר הקיים בארצנו. עם EVEROOM החיפוש שלכם אחר חדר פרטי לאירועים הגיע לסופו.