מרוקו היא מדינה צפון אפריקאית צבעונית, יפהפייה, בעלת היסטוריה ותרבות עמוקה ואנשים נהדרים. מטיילים רבים מבקרים באופן קבוע במרוקו בשביל המאכלים, שמענגים ומקסימים אותם בכל פעם מחדש, אשר מזכירים להם בדיוק למה שווה להם לחזור בשנה הבאה לביקור נוסף. למזלנו הרב אין צורך לטוס למרוקו, לפחות לא בשביל האוכל, מכיוון שבארץ שלנו יש לנו מהגרים כה רבים ממרוקו שהביאו עימם תבלינים שמוסיפים צבעים וטעמים מרהיבים, ואף חריפים, למטבח הישראלי. זה כל כך נפוץ וידוע שכמעט בכל שכונה או רחוב תוכלו למצוא חנות המוכרת תבלינים ופיצוחים אשר מכינים אותם במקום, ולעתים הבעלים עם רקע תרבותי מרוקאי. מעבר לכך המטבח הישראלי שלנו מלא בנגיעות מרוקאיות עם השפעות ברבר, יהודיות, ערביות וצרפתיות. למרות שאנו יכולים למצוא אוכל מרוקאי, או כל הקשור אליו, בבית, בסופר ובמאפיות אפילו, אין תחליף למסעדה מרוקאית עם שף מקצועי שעמל שנים רבות על המלאכה שלו בשביל ליצור עבורנו אוכל מרוקאי אותנטי שאין לו תחרות.

 

 

במידה ואתם באים מרקע משפחתי מרוקאי ומכירים את כל הדברים האלו, או לא, הנה כמה דוגמאות למה שפוטנציאלית מצפה לכם במסעדה מרוקאית: טג'ין – זהו סיר עשוי חימר בו מבשלים, באופן איטי, בקר, טלה, עוף ירקות וכו. הקוסקוס האהוב והמוכר על כולנו. זלוק – מנה ראשונה של ממרח העשויה מחצילים, עגבניות, שום, שמן זית ותבלינים, מלווה בלחם. דג צ'רמולה – תערובת של עשבי תיבול ותבלינים, אשר משתמשים בה כשמבשלים דגים או פרות ים, עם טעמים של בצל, קוריאנדר, פלפלי צ'ילי או זעפרן. חרירה – מרק עדשים. בסטילה – פאי עוף. בין אם תקבלו אפשרויות אילו בתפריט או דברים יותר מוכרים, תדעו שאתם במקום מקצועי שיספק שעלול להפתיע אתכם עם פריטים שמעולם לא ניסיתם. בחלק מן המסעדות תוכלו למצוא גם חדר פרטי במסעדה בו תוכלו לחגוג אירועים שונים עם המשפחה או החברים, זו יכולה להיות חוויה מיוחדת ואיכותית לחגיגת אירוע יום הולדת או אירוע גיבוש לעובדים.

אז אל תחכו וקחו את המשפחה והחברים למסעדה מרוקאית עוד היום!

EVEROOM הוא מעניין, חכם, ידידותי למשתמש ובשביל הנוחות האידאלית שלכם מרכז עבורכם את כל המסעדות, בתי המלון, הפאבים, בתי הקפה וכדומה, האיכותיים ביותר שנבחרו בקפידה רבה, באתר אחד בלבד. עם EVEROOM כל חלומות האירועים שלכם יתגשמו.