סין היא מדינה במזרח אסיה ואחת המדינות הכי מאוכלסות בעולם, עם תרבות עשירה והיסטוריה של מאות שנים. סין היא היעד אליו הרבה ישראלים טסים כשהם מחפשים חוויה אקזוטית וזולה יחסית, בדרך כלל בשביל לעשות הרבה קניות ולהצטלם מתחת למקדשים בודהיסטים, כדי להשוויץ לכל החברים המחכים להם בבית כמובן. אך האוכל הסיני הוא גם חלק מאוד גדול מהאטרקציה, המושך קהל רחב לא רק מישראל אלא מכל העולם להגיע לסין. למרות זאת אין סיבה לעוף כל כך רחוק מהבית בשביל לאכול אוכל סיני איכותי, כי יש לנו מסעדות סיניות בכל רחבי הארץ אשר יספקו לנו את כל הטעמים והחוויות שאנו יכולים לקבל בחו"ל.

במידה ואתם או מישהו בחברתכם הוא שומר מסורת או דתי אז אל דאגה רבות מהמסעדות הסיניות הן שומרות כשרות ובעלות תעודת כשרות מרבנות ישראל, או כמינימום רבנות מקומית מטעמם. זו לא האופציה היחידה שכל כך מקלה עלינו, בבחירת מסעדה סינית, כי גם אם אתם טבעוניים, צמחוניים, בעלי אלרגיות מזון למיניהם או פשוט על דיאטה מסוימת, תשמחו לדעת שמגוון הפריטים בתפריט יאפשר לכולם למצוא משהו ליהנות ממנו. אז למה אתם מחכים? חגיגת אירוע יום הולדת, בר או בת מצווה, חתונה ויציאה בסופ"ש או ביום חופש, כל אילו ועוד הן סיבות להגיע למסעדה סינית בירושלים, או הקרובה ביותר לביתכם, וליהנות מתפריט אקזוטי, טעים ומעניין.

 

 

דוגמאות לאוכל מסורתי שתוכלו למצוא במסעדה סינית הן: קאנג פאו צ'יקן – נתחי עוף ברוטב חמוץ ומתוק עם שום וג'ינג'ר הידוע לכולם, אשר חוגגים אותו ברחבי העולם כולו. ספרינג רולס – עלי אורז מלאים בירקות מכל הסוגים. דמפלינגס (או "כופתאות" בעברית) – כסוני פסטה דקים ואלגנטיים המלאים תערובת בשר, תבלינים וירקות. מעבר לפריטים אילו אתם תמצאו אפשרויות מכל סוג, שאתם כבר מכירים ומתים עליהם או שתתאהבו בהם ותכירו לראשונה.

EVEROOM הוא אתר חכם, מעוצב, נגיש ונוח לשימוש בו תמצאו אוסף של מקומות פנאי, בילוי, חללים או חדר פרטי במסעדה לאירועים עם שפים מקצועיים להשכרה. עם EVEROOM החיפוש שלכם אחר האירוע המושלם הגיע לסופו.