כשאנו מעלים בדעתנו את רומניה, עם כל היופי והתרבות שלה, הדבר הכי מעניין במדינה זו, והכי פחות ידוע לנו כאזרחי ישראל, הוא המטבח הרומני. סגנון הבישול הרומני הוא בעל השפעות רבות המגיעות מהבלקן, טורקיה, סרביה, גרמניה והונגריה. לכן האוכל הרומני הוא מאוד מגוון, ממלא עם פריטים מפתיעים שלא ציפיתם להם. אולי רובנו שוקלים לטוס למדינה המדהימה הזו וליהנות מפרותיה שם, אך כיום אין צורך לעשות זאת בשביל ליהנות מהצד הקולינרי של רומניה. מסעדות אותנטיות אלו מציעות מגוון מאכלים שיכולים להתאים לכל סוג אירוע שרק תרצו, בין אם אירוע יום הולדת לבן אדם אהוב ובין אם ארוחת חג משפחתית, חדר פרטי במסעדה רומנית יכול לתת לכם את המענה הדרוש לאירוע בלתי נשכח. כעת אנו יכולים למצוא ממש פה, ליד מקום מגורנו, מסעדות בסגנון רומני אשר מעוניינות לחלוק איתנו מסע של טעמים, ומתכונים, שעוד לא הכרתם. 

במסעדה רומנית תוכלו למצוא מאכלים כגון: סרמלה (גלילי כרוב) – בסרמלה תוכלו למצוא בשר טחון (בעיקר עוף) מעורב עם תבלינים, אורז ובצל, עטופים בעלי כרוב חמוצים אשר הרתיחו אותם במים שעות רבות. ברגע שגלילי הכרוב הממולאים שלכם מוכנים אתם תקבלו אותם עם רוטב מיוחד העשוי מיץ כרוב כבוש, רוטב עגבניות ורכיבים "סודיים" אחרים. ממליגה (פולנטה) – מנת צד מופלאה העשויה מקמח תירס מורתח במים עם קמצוץ של מלח וכמה טיפות של שמן חמניות. את הממליגה יגישו לכם עם שמנת חמוצה וגבינה רומנית. מדובר במנה פשוטה ובריאה שהולכת נהדר עם כל שאר המאכלים הרומנים אותם תזמינו. מיסי (רולים של בשר טחון על הגריל) – אוכל רחוב וברביקיו רומני פופולרי שתמצאו בימי הולדת וחגיגות מכל הסוגים. מיסי בדרך כלל עשוי בשר בקר עם תערובת של שום, תבלינים וסוגיום ביקרבונייט. מדובר במנה רומנית עסיסית במיוחד מבפנים, פריכה מבחוץ שהולכת נהדר עם לחם וחרדל. 

אילו הן רק כמה מהדוגמאות, מעוררות התיאבון, שבאפשרותכם למצוא במסעדה רומנית. 

EVEROOM הוא אתר חדיש ואינטראקטיבי שייתן לכם את כל הכלים שאי פעם תצטרכו בשביל לארגן את האירוע הפרטי המושלם שתמיד חלמתם עליו. בEVEROOM תקבלו אופציות רבות למקומות פנאי ובילוי המציעים לכם להשכיר חלל או חדר פרטי במסעדה בערים רבות ברחבי הארץ. בנוסף לכך בEVEROOM תוכלו להשכיר שף מקצועי שיגיע עד אליכם וייתן לכם, ולאורחים, חוויה של מסעדה בתוך הבית.