המטבח האיטלקי מאוד אהוב על ישראלים מסיבות שונות. הדבר מתבטא, בין היתר, בכמות המסעדות המצויות באזורים שונים בארץ כאשר הריכוז הגדול ביותר הוא כמובן, בכל גוש דן. הרצליה היא עיר שיש בה מתחמים גדולים ורחובות ראשיים בהם ניתן למצוא מסעדות כולל איטלקיות. חלק גדול מהן מופיעות באתר EVEROOM המרכז אתרי אירועים ומסעדות מגוונות. ניתן למצוא בו לפחות מסעדה איטלקית אחת בהרצליה, ולמעשה, יותר. מסעדות אלו ערוכות, בין היתר, לקליטת קבוצות לאירועים פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים.

כל מסעדה היא בעלת תשתית מסודרת. היא מעוצבת בקפידה ומרווחת. בחלקן יש חדרי אח"מים אשר בהם ניתן לקיים אירוע אינטימי. באחרות ניתן לייחד חלל צדדי שיועמד לטובת המוזמנים. ניתן למצוא בה מערכת מולטי מדיה מודרנית שנועדה להשמעת מוסיקה, להקרנת סרטונים, קליפים וכדומה, להצגת מצגות, לנשיאת נאומים ועוד. אלו הם תכנים שנהוג לשלב בכל אירוע עסקי סגור מושקע. המטבח מאובזר היטב ובנוי לאירוח של כמות אנשים גדולה. המסעדה תתכונן היטב לכל אירוע ותעשה זאת זמן רב מראש.

 

 

תפריט המסעדה הינו לב העניין. יהיו בו מנות ראשונות, עיקריות ואחרונות, וכן, סלטים, תוספות ועוד. השף יכול לשדרג אותו עם מנות ייחודיות שהוא מתמחה בהכנתן. כל סועד יוכל לבחור באחת מתוך כמה אופציות אפשריות בכל קטגוריה. הרצון הוא לגוון את המנות ככל הניתן כדי לגרום להנאה מקסימאלית מהסעודה. משקאות חריפים, קלים וחמים ויוגשו ללא הגבלה. בכך תהפוך הארוחה לחוויה מרכזית אשר תשדרג רבות את כל האירוע ותהפוך אותו לזכור במיוחד.

ניהול האירוע ייעשה על ידי צוות עובדים ומלצרים עליהם יפקח מנהל מקצועי אשר ידאג שהכול יתנהל היטב וללא תקלות. המטבח יוציא את המנות החמות במועד ובו זמנית לכל הסועדים. מלצרים ידאגו למלא מבוקשם של האורחים. כך, יוכל בעל האירוע להתפנות מכל המטלות המעצבנות הקשורות בניהול עצמו ולהתרכז באירוח עצמו. מומלץ להיעזר באתר EVEROOM הידידותי. ניתן לגלוש בו בנחת ורוגע מכל מקום ובכל זמן פנוי ולהכיר מקרוב את כל אתרי האירועים והמסעדות הרלוונטיים. מתוכם תיבחר מסעדה איטלקית בהרצליה שתענה על כל הדרישות בדרך לאירוע מוצלח.