המטבח הישראלי מגוון מאוד, יש בו טעמים מתפוצות שונות בעולם, ובין היתר, ממרכז אסיה. עלייה גדולה הגיעה מבוכרה, ומטבע הדברים, היא הביאה עימה גם את האוכל הבוכרי. נדמה כי ישראלים אוהבים לטעום ולחוות מאכלי עדות שונים, ואין ספק, כי גם האוכל הבוכרי ערב לחיכם של רבים מהם. מה עוד שהוא משלב בתוכו גם נגיעות מודרניות של מטבחים ישראליים ואחרים. הראיה לכך הן מסעדות בוכריות הפזורות ברחבי הארץ ורבים מהן ניתן למצוא בגוש דן ובתל אביב. באתר EVEROOM המרכז אתרי אירועים ומסעדות שף ניתן לראות לפחות מסעדה בוכרית אותנטית אחת.

אנשים אוהבים לבלות במסעדות, ובמקרים רבים גם מבקשים לערוך בהן אירועים. מה יותר טוב מאשר לשלב אירוע פרטי קטן כמו יום הולדת או יום נישואין או אחר במסעדה מיוחדת המוגש בה אוכל בוכרי ייחודי. לרוב, השילוב הזה מגביר את החוויה וכך האירוע ייזכר היטב. מסעדה בוכרית ערוכה לארח כמות גדולה של אנשים. יש בה חללים שניתן לסגור כדי לאפשר ישיבה מרוכזת של קבוצה. במקרים בהם יש לה חדר אח"מים, הרי שהוא יועדף לאירוח אינטימי יותר כפי שמקובל בנסיבות הללו. יש בה, בין היתר, גם מערכת מולטי מדיה שנועדה למוסיקה, להקרנת סרטים, לאמירת ברכות ועוד.

 

 

התפריט יהיה מבוסס על האוכל הבוכרי ויורכב בעצה אחת עם השף. יהיו בו מנות ראשונות, עיקריות, אחרונות ותוספות. ניתן למצוא מיני מאפי בצקים, סלטים, מאכלים ותבשילים בשריים כולל צלויים על גריל ועוד. ניתן לבקש מהשף להכין מנות מיוחדות אשר ישדרגו את התפריט. לכל סועד תינתן אפשרות לבחירת מנה אחת לפחות מתוך מספר מנות בכל קטגוריה. שתייה חמה, קרה וחריפה תוגש ללא הגבלה, החוויה הקולינרית תהיה עשירה מאוד ותיזכר לטובה.

ניהול האירוע ייעשה על ידי צוות עובדים מקצועיים ברשות מנהל אירועים אשר ידאג שהכול יזרום היטב. העובדים והמלצרים יתפקדו היטב. בעל האירוע יהיה פטור מהתעסקות בכל הפרטים הקטנים ויתפנה לאירוח עצמו. מומלץ להיעזר באתר  EVEROOM הידידותי והנוח למשתמש. כך בקלות ניתן להיחשף למבחר מסעדות ולבחור מסעדה בוכרית מומלצת. הדבר תורם לאירוע מוצלח.