חולמים על יוון? על חופי מיקונוס, אתנס, סנטוריני, כריתים, פרוס, נקסוס, הרקליון, רתימנו, צ'ניה ועשרות איים אחרים שביחד יוצרים את יוון? אז למרות שלא לכולנו יש תקציב לטוס לחו"ל ופיזית לבקר ביוון, ולראות את כל החורבות העתיקות וההיסטוריה הרחבה של המקום המדהים והמקסים הזה, אתם בהחלט יכולים לעומת זאת ליהנות ממאכלי יוון פה בארצנו הענווה והיפהפייה. במידה ואתם מחפשים מסעדה יוונית ביפו, או בכל מיקום אחר בישראל, אל דאגה מכיוון שהיום אפשר בקלי קלות למצוא אונליין כל מסעדה מכל סוג, לברר את התפריט, שעות הפעילות, אמצעי תחבורה, נגישות, מחירים, כשרות, המלצות ועוד. בפניכם אופציות רבות כגון התחשבות בצמחונים, טבעוניים, אלרגיות מזון למיניהן ודיאטות עם תפריטים מגוונים שיתאימו ויענגו את החושים של כל אחד ואחת מכם לא משנה מה סוגיות או דרישות המזון שלכם. לכן זו סיבה למסיבה להזמין את החברים והמשפחה לאכול מאכלים יוונים המוגשים לכם על ידי שפים מקצועיים בשביל שתקבלו את החוויה הכי אותנטית, מבחינה תרבותית וקולינרית, שיוון יכולה להציע וכל זאת פה בקרבת מקום ממש ליד הבית. בחלק מן המסעדות גם תוכלו לערוך אירועים פרטיים או עסקיים שישאירו לאורחים שלכם זכרונות לאורך זמן.

 

 

במסעדה יוונית שכזו תוכלו למצוא מאכלים כגון: לחם "פסומי", משקה "נרו", "צזיקי"(רוטב על בסיס יוגורט), "פאבה"(ממרח אפונה), "טרמה סלטה"(ממרח דגים), "דקורדליה"(ממרח שום), מגוון רחב של גבינות אקזוטיות מסוגים שונים כמו "טירו קפטרי ו"קסרי" מהרכות ועד ל"סגנקי" מהקשות יותר, קיצוצות דגים ובשר בשם "פסרוקפטדס" ו"קפטדס", "חוריאטיקי"(סלט יווני סטנדרטי), "קראטופיטה"(מאפה בשר) ועוד רבים אחרים שיקחו אתכם למסע מהמם של טעמים ומרקמים שלא יצא לכם לטעום עד כה במטבח הישראלי. אתם בהחלט חייבים את זה לעצמכם ולכל הקרובים לכם לנסות ולהתאהב במטבח היווני שמרגיש כה רחוק אך בעצם כה קרוב ונגיש לכולנו במחיר סביר ביותר.

EVEROOM הוא אתר מקסים, איכותי, מזמין, אלגנטי ונוח לשימוש ובו תוכלו להתמקד ולאתר בדיוק את מה שאתם צריכים, בכל הנוגע לאירוע המיוחד שעלה בדעתכם לארגן. בEVEROOM תמצאו מגוון רחב של מסעדות, בתי מלון, פאבים ועוד אשר מציעים לכם חלל או חדר פרטי לאירועים במסעדה להשכרה ואפילו שפים מקצועיים שיגיעו עד הבית.