רבים אוהבים לקיים אירוע חשוב בחייהם. אנשים פרטיים רוצים לציין ימי הולדת, ימי נישואין, הולדת בן או בת וכדומה. עסקים רוצים לקיים ערבי גיבוש, אירוע להשקת מוצר, מסיבת עשור וכדומה. הנהלת מוסדות חינוך מקיימות אירועי סיום שנת לימודים למורים וכן הלאה.
מקום לאירוע קטן יכול להתאים מאוד בגלל האינטימיות שהוא מציע, התפריט המגוון והייחודי שהוא יכול לספק, השירות הכללי המושלם וכדומה. אתר EVEROOM הינו אתר שבו ניתן למצוא מגוון גדול מאוד של אתרים כאלו בכל גוש דן והאזורים הסמוכים לו. 

התאמת המקום לאירוע היא הצעד החשוב ביותר ויכול להוביל רבות להצלחתו. מקום כזה הוא בעל תשתית מתאימה לפעילות כזאת הוא מרווח במידה מספקת ומכיל רחבות לקבלת פנים, לקיום טקסים, להסבה סביב שולחנות וכדומה.
לעיתים, מדובר על במות מוגבהות הנבנות לצורך זה. הוא מעוצב בצורה נאה וניתן להוסיף קישוטים נוספים לטובת האירוע המתוכנן. יש בו מערכות מולטי מדיה בעלות מסכים, רמקולים וציוד הגברה היכולים לאפשר צפייה בסרטים, במצגות וקליפים, לנשיאת ברכות וכדומה כפי שמקובל באירועים מיוחדים.

התפריט מהווה, לרוב, את מרכז האירוע וניתן לבחור מקום בעל אפיון קולינארי המתאים לטעם המארחים. כך, מסעדה בסגנון איטלקי, מסעדת דגים, מזרחית, אסיאתית. ניתן לבחור מנות מגוונות מתוך מבחר גדול ובכך לאפשר בחירה מרבית לכל סועד. ניתן לבקש מהשף להגיש את המנות אשר הוא מתמחה בהכנתן.
תפריט משודרג יוסיף רבות לכל האירוע ויתרום רבות להנאת המוזמנים. בכל תפריט תהיינה מנות ראשונות, עיקריות, ואחרונות. שתייה חמה וקרה תוגש ללא הגבלה.

הניהול יוטל על כתפי מנהלי המקום. הם יקצו מנהל אירוע, מלצרים ועובדים אחרים אשר ישרתו את האורחים לכל אורכו. הכוונה והרצון הוא לשחרר את המארחים מכל המטלות המתישות ולאפשר להם אירוח בלב שקט. באתר EVEROOM ניתן לקבל מידע מקיף, וכן, ייעוץ לגבי האתר המתאים ביותר לצרכי הלקוח. היות ויש בו מבחר גדול מאוד הרי שכל אחד יוכל למצוא בו את מבוקשו. כל אירוע כזה הוא ציון דרך חשוב, יש חשיבות לכך שיתנהל בצורה מוצלחת וישאיר טעם של עוד.