בעיר כמו ירושלים, בה יש דתות ותרבויות כה רבות אשר חולקות את העיר העתיקה ביניהן וזה נראה כביכול שרוב האנשים אוכלים בשר כחלק קבוע מהתפריט היום יומי שלהם, לא הייתם מעלים על דעתכם שמחכה לכם מסעדה טבעונית. למרות ההפתעה חשוב שתדעו, במידה וטבעונות היא חלק אינטגרלי בחייכם, שישנם בתי עסק קולינריים שלא מתעלמים מכם ועובדים קשה בשביל לספק לכם אוכל טבעוני איכותי, כמעט בכל עיר בישראל.

אוכל טבעוני דורש המון אהבה ומאמצים בשביל שיוכל להגיע לאותו סטנדרט של האוכל הממוסחר אליו אנו כה רגילים, מבחינת טעם, כיוון שמבחינת בריאות אתם מרוויחים הרבה יותר. אבל למה בעצם זה דורש כל כך הרבה עבודה בשביל לספק לנו אוכל טבעוני ברמה גבוהה שעדיין יש לו טעם נהדר? מדובר בתפריט ומתכונים בהם לא משתמשים במוצרי חיות, מה שדורש הרבה יצירתיות, ותחליפים, מכיוון שרוב מוצרי המזון בהם משתמשים המטבחים והמסעדות הרגילות, שלא לדבר על המוצרים בסופר, הם דברים בסיסיים, כמו: חלב, חמאה, ביצים, בשר, דגים ואפילו דבש, אילו הם רק כמה מהפריטים, בשביל לספק את הטעמים המענגים שכה מוכרים לנו. כמה דוגמאות למתכונים טבעוניים שיפתיעו אתכם הן: גבינה ללא חלב העשויה מזרעים כמו שומשום, חמניות, קשיו, צנוברים, שקדים, סויה, בוטנים, שמן קוקוס, שמרים תזונתיים, אורז ורבים אחרים. בגבינה טבעונית אין כולסטרול והיא מקור נהדר לחלבון. פיתה – כן חברים הפיתות שלנו הן טבעוניות (בדרך כלל) ! ולחמים רבים אחרים על בסיס בצק חמצמץ (גם הם בדרך כלל טבעוניים). נאן – לחם פופולרי בהודו. אפילו לחם השום אותו אנחנו כל כך אוהבים ופוקצ'ות.

 

 

כיום דרך האינטרנט תוכלו בקלי קלות למצוא מסעדה טבעונית בירושלים, שבחלקן גם תוכלו למצוא חדר פרטי במסעדה לקיום אירועים כאלה או אחרים. במסעדות אלו תוכלו גם לחגוג אירוע יום הולדת או אירוע עסקי בלתי נשכח. אל תחכו, גם אם זה לא סגנון האוכל המועדף עליכם, הוא הרבה יותר בריא עם כמות שומן וכולסטרול נמוכים בצורה דרסטית מהאוכל הרגיל. קחו את המשפחה והחברים למסעדה טבעונית הקרובה לביתכם עוד היום.

EVEROOM הוא אתר אינטראקטיבי, חכם ואינטואיטיבי דרכו תמצאו את כל שתצטרכו כדי לארגן את האירוע המושלם שתמיד חלמתם עליו.