מסיבות קריוקי הפכו בשנים האחרונות מאד פופולריות, וניתן לראות אנשים בכל הגילאים, מזמינים מראש חדרי קריוקי עבור אירועים פרטיים של עשרה, עשרים ואף כחמישים אנשים. על אף שתרבות הקריוקי קיימת כבר כחמישים שנה בעולם, ובארץ היא קיימת כבר כמה עשרות שנים טובות, רק בעשר השנים האחרונות הפך הקריוקי לבילוי כל כך נפוץ ואהוב על ידי ישראלים.

היתרונות של הטכנולוגיה

אחד מן הדברים שהפכו את הקריוקי לכל כך פופולרי מלכתחילה, היה עצם הפיתוח הטכנולוגי החדשני של רצועות סאונד ווידאו על קלטות, אותן ניתן לייצר בקלות יחסית. לאחר מכן, תרם רבות הדיוידי, ובהמשך, מערכות ההגברה הביתיות והתפתחות שוק הטלוויזיות שהוזיל משמעותית את עלותן. כך, לישראלים רבים ישנה טלוויזיה שטוחה מודבקת לאחת הקירות בגינה, ואת הדיוידי החליפו פלאפונים שמתחברים לטלוויזיות חכמות. היום עלותה של מערכת הגברה ביתית כגון "בידורית" המגיעה יחד עם מיקרופון, זולה מאד. מרגע שכל האמצעים הפכו נגישים כל כך, זה היה רק עניין של זמן עד שבכל בית תתפתח תרבות מסיבות קריוקי ובהמשך יפתחו עסקים שלמים המספקים חדרי קריוקי וחווית בילוי שלמה.

מגוון חדרים

EVEROOM היא פלטפורמה ייחודית המאחדת את כל המקומות המתאימים לאירועים קטנים ובינוניים בישראל. ניתן למצוא ב- EVEROOM חדרי VIP בברים, אזורים אותם ניתן לסגור במסעדות, וכן, היצע רחב מאד של חדרי VIP. ניתן למצוא באתר פירוט על מלא חדרים מכל הארץ.