חדר קריוקי משרת אנשים למטרות רבות. את אירועי הקריוקי פוקדים היום אנשים צעירים ומבוגרים כאחד. אנחנו נוהגים להשתמש בחדרי קריוקי עבור אירועים משמחים כגון ימי הולדת, ערבי צוות לעובדי המשרד, וגם סתם אירועי בילוי לסופי השבוע, עבור כל החברים והמשפחה. בערבי הקריוקי שרים יחד שירים שכולם מכירים, ונהנים מאוכל ושתייה אותם מספקים המקום על פי הזמנה. במקרים רבים, הקריוקי מחליפה את הישיבה בסוף שבוע של כל החברים, ויוצקת בתוכה תוכן וערך מוסף.

תרבות הקריוקי

מקורו של הקריוקי הוא ביפן, בתרבות שהתפתחה בסוף שנות השישים ותחילת שנות השבעים. מה שהיה גורם מרכזי בהתפתחות הקריוקי הוא התפתחותה של הטכנולוגיה שאפשרה לייצר בקלות קלטות המכילות קבצי אודיו וויז'ואל מאוחדים. בתחילת שנות השבעים יוצרה מכונת הקריוקי ביפן ומיד הפכה מאד נפוצה ברחבי המדינה. תרבות הקריוקי במזרח, במדינות כמו יפן, תאילנד וסין, משמשת לא רק כבילוי פנאי, אלא גם כפלטפורמה עסקית להכרת הצדדים ולקידום עסקאות.

חדר קריוקי בלחיצת כפתור

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות כיצד הקריוקי נכנס לתרבות הפופולרית בישראל. מי שרוצה לבדוק בין חדרי הקריוקי הרבים, יכול היום בלחיצת כפתור להזמין חדר בפלטפורמות כגון EVEROOM המאגדות את אלפי עסקי הבילוי בישראל. EVEROOM הוא אתר המספק נגישות לעולם הבילויים והאירועים הקטנים, וניתן למצוא בו טווחי מחירים, ביקורות והמלצות, תיאור חדרים והתאמה אישית על פי סוג בילוי ואווירה רצויה.

חדרי קריוקי הפכו מאד פופולריים בשנים האחרונות, והתווספו לחוויות הבילוי הרבות של החברה הישראלית. אם בעבר, שלטו בסצנות הבילויים רק הברים, המסעדות ובתי הקולנוע, הרי שהיום חדרי קריוקי מהווים נתח משמעותי מתרבות הבילוי והפנאי. קריוקי היא חוויה המספקת גם פעילות משותפת לקבוצה, וגם חוויה פרטית בחדרי VIP נפרדים, המאפשרים לקבוצה לשמור על האינטימיות שלה. בדומה לחדרי VIP בברים ובמסיבות, חדרים לקריוקי מתאימים כמקומות לאירועים משמשים רבות לאירועים מיוחדים- מתאים כמקום לחגוג יום הולדת ועד ערבי גיבוש של צוותי עבודה.

קריוקי לעומת שירה בציבור

בילוי הקריוקי בעצם סיפק לדור הצעירים של ימינו, את מה שסיפקו ערבי שירה בציבור לדורות הוותיקים יותר. שירה היא פעולה מהנה במיוחד, לבטח כשאנחנו עושים אותה יחד. אם בעבר, ערבי שירה בציבור כללו אמן ששר ומנגן על גיטרה או פסנתר, ואליו מצטרפים כל המבלים, הרי שהיום את האמן החליפו המסך וקבצי האודיו המאוגדים בספריות דיגיטליות ענקיות. חדרי קריוקי לעומת ערבי שירה בציבור מאפשרים ליהנות מאותה חוויה, רק מספקים גם אינטימיות וגם יכולת בחירת שירים עצומה יותר, ערב ארוך יותר ורגע לכל אחד מחברי הקבוצה לעלות ולהנחות את הערב.

EVEROOM

במקום לחפש בדפים הרבים של מנועי החיפוש של גוגל ולעבור בין אתרים רבים, EVERROOM מאפשרת לכם לברור בין כל עסקי הבילוי בארץ, לקרוא תקצירים על המסעדות לאירועים קטנים, הברים וחדרי הקריוקי, וכן, לעיין בביקורות של לקוחות קודמים.