מבין המטבחים הבולטים ביותר ביבשת הדרום אמריקאית ניתן למנות את המטבח המקסיקני. גם בגלל שמקסיקו הינה מדינת תיירות וגם בגלל שאוכלוסיה מקסיקנית גדולה גרה בארצות הברית. גם בישראל יש רבים האוהבים את הטעמים המיוחדים שיש למטבח הזה להציע, והראייה לכך היא מסעדות מקסיקניות רבות בערים הגדולות שחלקן ממוקמות בגוש דן. באתר EVEROOM המציע רשימת מסעדות ואתרים ייעודיים לאירועים קטנים או גדולים, ניתן למצוא מסעדה מקסיקנית תל אביב אחת לפחות אשר מתאימה לאירוח מכל הסוגים כולל פרטיים, עסקיים ואחרים.

מסעדה מרווחת הינה בעלת תשתית מתאימה לאירוח אינטימי של קבוצות הומוגניות המגיעות לאירוע לכבוד אדם, מעמד, תאריך מיוחד וכדומה. בחלקן יש חדר אח"מים אשר מיועד, בדיוק, מצבים אלו, באחרים ניתן לייחד חלל צדדי ההופך בבת אחת לפרטי. בשני המקרים תודגש האינטימיות וצוות מלצרים ישרת בלעדית את האורחים. במסעדה יש מערכת מולטי מדיה שנועדה להשמעת מוסיקה, להקרנת מצגות, קליפים וסרטונים, לנשיאת ברכות ונאומים וכדומה. כל אלו עשויים להוות חלק מהתוכן האמנותי באירוע פרטי.

 

 

התפריט יורכב ממנות מקסיקניות האהובות על סועדים רבים. בעל השמחה והשף יחליטו עליו ולכל סועד תהיה אפשרות לבחור מנה אחת מתוך מספר קיים של ראשונות, עיקריות, קינוח ועוד. בנוסף, יוכל השף, אם יתבקש, להכין מנות מיוחדות המאפיינות את טעמי המטבח הנ"ל. ניתן יהיה למצוא בו טורטיות, בורטות, סלסות ועוד. שתייה חריפה דוגמת טקילה, בירה קורונה המיוצרות במקסיקו יעמדו במרכז אבל גם אחרות. בנוסף יוגשו משקאות קלים וחמים ללא הגבלה. תפריט עשיר כזה ישדרג את הארוחה וישאיר טעם של עוד.

האירוח יתנהל ללא דופי בזכות צוות העובדים. המלצרים ומנהל אירוע שיעמדו בלעדית לרשות המוזמנים. המנהל ידאג שכל העניינים יתנהלו היטב. שהמנות תוגשנה בזמן ותהיינה חמות, שהמצרים יפנו את המנות וינקו בין אחת לשנייה, ושכל בקשה רלוונטית תיענה בחיוך ובסבלנות. כך יוכל בעל האירוע להתפנות לאורחיו וליהנות בעצמו. מומלץ להיכנס לאתר EVEROOM ולחפש מסעדה מקסיקנית תל אביב מתאימה לצרכי בעלי האירוע. כך בנוחות ניתן יהיה לסקור את כולן, לקבל מידע והמלצות, ולבסוף, להגיע וסגור עניינים מקרוב.