הרבה מדובר בשנים האחרונות בעולם הפקת האירועים אודות תכנון וארגון של אירוע קטן. למה הכוונה? מה כמות המוזמנים המתוכננת?
הרבה מאד אנשים מעדיפים לוותר כיום על אירועים המוניים עם מאות אנשים ויש לזה כמה וכמה סיבות – ראשית, אירוע פרטי קטן יהיה משמעותי זול יותר.
שנית – כשאדם מעוניין לחלוק את השמחה שלו עם אנשים נוספים – הוא רוצה שיהיו איתו אלה המשמעותיים והחשובים עבורו ולא המון אנשים שאת חלקם ייתכן והוא כלל לא מכיר,
מה שמאד מקובל בישראל.
טאטי היא מסעדה לאירועים קטנים מאוד מוכרת ומוערכת, טאטי היא מסעדת ביסטרו, בעלת שני סניפים טאטי גבעתיים ויהוד, שכוללים חדר פרטי לאירועים אינטימיים, מאפיית בוטיק איכותית.
היא משלבת איכות ויוקרה והפכה כבר מזמן לשם נרדף למקום בילוי מהנה במיוחד לאירועים קטנים עד 30 איש כמו אירוע ברית קטן, יום הולדת או כל אירוע אחר שתשמחו לחגוג עם יקירכם.



ללא ספק, כאשר מארגנים אירועים קטנים מקבלים בדיוק את מה שרוצים – חלל קטן שמתאים למספר האורחים, תפריט שיתאים לכולם ויקבל מחמאות,
אווירה אינטימית, ממש משפחתית וחברית, שירות טוב שיוסיף לחווית האירוע והכי חשוב – מקבץ של אנשים שיש להם משמעות אישית מיוחדת!
מקום נוסף כזה מלא באווירה הוא
 הביר גארדן שהוא בר מסעדה בשרונה בתל אביב, הינו חלל מעוצב בקפידה, עם צוות אדיב ומיומן, בו מגוון עשיר של אלכוהול ותפריט קולינארי אדיב,
כל אלו מעניקים שילוב מנצח לאירוע בלתי נשכח שלא חייב להיות עם המון נוכחים. ניתן להינות מאירוע יום הולדת, מאירועים עסקיים ומסיבות שונות לכל אירוע.

נשמע טוב? היכנסו לפורטל האירועים המבוקש EVEROOM,
בחרו את מה שחשוב לכם באירוע המיוחד שאתם מתכננים לחגוג וקבלו רשימת תוצאות מדויקת וממוקדת שתתאים לכם. מכאן ועד ארגון האירוע – הדרך קצרה!
באתר תמצאו את כל האפשרויות העומדות לרשותכם למקומות לאירועים קטנים בדיוק כמו שאתם רוצים!