כולנו שמענו על קים ג'ונג און, מנהיגה של צפון קוריאה, אך זה לא הכיוון שאנו ניקח היום כי אנחנו פה לדבר על התרבות והמטבח הדרום קוריאני. דרום קוריאה, מדינה במזרח אסיה, ירוקה ויפהפיה מלאה בטבע עם עצי דובדבן, ממש כמו יפן, מקדשים בודהיסטים עתיקים. הקירבה של דרום קוריאה לים מאפשרת להם גישה לפירות ים ודגים טריים, ולמרות ערי ההי טק שהיא מוכרת בהם יש סביבה איים טרופיים גם כן. גולנו מאוד בקיאים במטבח הסיני והיפני אשר הפופולריות שלהם נחגגת ברחבי העולם ולא רק בישראל אבל הגיע הזמן להכיר את המטבח הקוריאני. לשמחתנו הרבה דרך האינטרנט תוכלו בקלי קלות למצוא מסעדה קוריאנית בכל ערי ישראל, בהם ישנם מסעדות שכאלו, ולהגשים את החלומות הקולינריים האקזוטיים שלכם. 

 

 

כשתגיעו למסעדה קוריאנית תוכלו לצפות למאכלים מסורתיים כגון: הואדק – הגרסא המתוקה יותר של הפנקייק המערבי ונחשב כאוכל רחוב מסורתי בתקופת החורף. הואדק הוא בצק שטוח ומעוגל אשר ממולא בתערובת של קינמון, דבש, סוכר חום וחתיכות קטנות של בוטנים עם מרקם פריך ומענג מבחוץ ורך כמו ענן מבפנים. בולגוגי – מנה עסיסית של בשר בקר על הגריל. בולגוגי הוא אחת מנות הבשר הפופולריות ביותר בעולם ובדרך כלל מכינים אותה על גריל עם שום ובצל בכדי להוסיף טעם. הבשר עצמו של הבולגוגי עטוף בעלי חסה ולפי המסורת אוכלים אותו עם סמיאנג שהיא משחה אדומה וחריפה. כמובן שנזכיר את הקימצ'י – המנה הקוריאנית הכי מוכרת ופופולרית בעולם כולו שכבשה את לבם של רבים. קימצ'י היא תערובת של חריף וחמוץ ועשויה בבסיס מירקות מותססים שישבו זמן רב עד שהיו מוכנים לאכילה וספגו את כל התבלינים שמו ביחד איתם כל הזמן הזה. כל אילו הם דוגמאות למאכלים המדהימים שתוכלו למצוא בביקור שלכם במסעדה קוריאנית. 

EVEROOM הוא אתר מרשים, חכם ואינטראקטיבי בו תמצאו מסעדות עם חדר פרטי, בו תוכלו לחגוג אירועים שונים עם יקירכם. בEVEROOM אספנו עבורכם מקומות בילוי, ושפים מקצועיים, הכי איכותיים אשר זמינים במיקומים שונים ברחבי ישראל כדי לספק לכם את הטוב ביותר וללא פשרות. עם EVEROOM החיפושים שלכם אחר האירוע הפרטי או העסקי המושלם הגיעו לסופם.