מסעדות עם חדר פרטי ניתן למצוא בכל רחבי הארץ. מי שמחפש לערוך אירוע חגיגי אך בו בזמן מעוניין לשמור על רמה של אינטימיות, יכול למצוא בכל אחת מן הערים הגדולות בישראל מסעדות בעלות אופי וסגנון שונים המציעות חדרים פרטיים. בין המסעדות הרבות ניתן למצוא גם מסעדות אסיאתיות, מסעדות סושי, מסעדות המבורגר, מסעדות שף ומטבחים צרפתיים ואיטלקיים. בטרם בוחרים מסעדה מתאימה, ישנם לא מעט קריטריונים שכדאי לכם לקחת בחשבון ולבדוק.

קריטריונים לבדיקה

דברים שונים הופכים חוויות לאיכותיות או מאכזבות. ראשית, הדבר החשוב ביותר הוא התאמתו של האוכל. זה לא משנה אם העיצוב של המסעדה הוא ברמה הגבוהה ביותר, או שהשירות אדיב במיוחד, אם הדבר הבסיסי ביותר, והוא המנות, לא תואם את סגנון טועמם של הסועדים. כדי שהמאורע יהיה המהנה והטוב ביותר שיכול להיות, לא כדאי להשאיר קצוות פתוחים למזל ולקוות שיהיה טוב. כדאי תמיד לדאוג לכל מראש אך עדיין לקחת בחשבון שישנם דברים שעלולים להשתבש. לכן קודם כל נדאג לעיקר, לאוכל. בדקו את התאמת האוכל לאורחים שלכם, אם צריך אוכל כשר, או מנות מתאימות לילדים, אם הסועדים שלכם אלרגיים למוצרים מסוימים או אם הם צמחוניים/טבעוניים או אולי בכלל לא אוהבים אוכל מתוק או דגים.

שנית, לאחר שבדקתם את התפריט, קראו ביקורות על איכות האוכל של המסעדה מחברים או מאתר מהימן, כדי שתהיו כמה שפחות מופתעים לטיב המזון. כמובן אל תשכחו לבדוק את טווח המחירים של המקום על מנת שמימון האירוע פרטי שלכם יהיה ביכולת הכלכלית שלכם ולא תצאו עם מפח נפש בסוף האירוע. 

התחום הבא שיש לבדוק הוא מיקום המסעדה, ההגעה אליה ואם קיימת חנייה מתאימה, כך תוכלו לעזור לאורחים שלכם לתכנן את הזמן שלהם ולהתחיל את האירוע בזמן מבלי שחלקם יתקעו בפקקים או במציאת חנייה. חשוב מאד ללכת ולבדוק או לשמוע ממכרים קרובים מה האווירה הקיימת במסעדה, אם הוא רועש, המוני, תוסס, אפלולי, אולי בכלל משפחתי ורגוע.

EVEROOM לאיתור מסעדות

כשמחפשים אחר מסעדה עם חדר פרטי חשוב שנבדוק את הקריטריונים השונים. EVEROOM הוא אתר המציע את כלי הבדיקה הטובים ביותר במקום אחד, כך שלא תצטרכו לבצע תחקיר מעמיק. האתר ייתן לכם את כל המידע הרצוי כמו התפריט וטווח המחירים של המאכלים, וכן גם לראות תמונות, לקרוא תקצירים, המלצות וביקורות. כך תוכלו לוודא שהאירוע הפרטי שלכם יתנהל כראוי ולא יהיה נתון לגורלות או לחסדי שמים.