האוכל הרומני הוא אחד האהובים על ישראלים רבים. מדובר על אוכל בסיסי ופשוט אשר ערב לחיכם של רבים. מכינים אותו בצורה פשוטה והטעמים הם בעיקר מזרח אירופיים. ניתן למצוא מסעדות רומניות רבות אשר פזורות בכל רחבי הארץ כולל בחיפה. אתר EVEROOM מכיל רשימה גדולה של אתרים לקיום אירועים מכל הסוגים בכל אזורי הארץ, וביניהם גם מסעדות המותאמות בעיקר לאירועים קטנים. ניתן למצוא בו גם מסעדה רומנית בחיפה מומלצת שתתאים לקיום אירוע.

מסעדה חייבת להיערך מבחינת התשתית לאירוע יום הולדת או כל אירוע אחר שמגיעים אליו מספר רב של משתתפים. במידה וכמות האנשים גדולה, היא תסגור את המסעדה לאורחים אחרים. במידה והמספר מצומצם אזי היא תייחד חלל צדדי בו יהיה ניתן לשבת בצורה מרווחת. המסעדה תעוצב בהתאם לרוח העדה, והמטבח בה יהיה מאובזר וערוך להוצאת מנות חמות לציבור גדול של סועדים בו זמנית. יש צורך לסגור מועד די זמן מראש כדי לאפשר את ההכנות המתאימות כולל קניית חומרי גלם טריים.

 

 

תפריט המסעדה יהווה בסיס לארוחה המיועדת. תהיינה בו מנות ראשונות כמו: כבד קצוץ, איקרה, סלט חצילים וסלט רומני ועוד. המנות העיקריות תהיינה בשריות לסוגיהן וכן, חמוצים רומניים, סלטים ועוד. לבסוף יקבלו האורחים מנות קינוח שונות. בנוסף, תהיה שתייה חריפה, חמה וקרה ללא הגבלה. התפריט ייסגר בין המזמין והשף ובהמלצתו. כל סועד יוכל לבחור במנה המועדפת עליו בכל קטגוריה מתוך שלל אפשרויות בתפריט. כך יוכל כל אחד לקבל את הארוחה הטעימה ביותר מבחינתו.

הניהול יוטל על כתפי צוות מלצרים ועובדים אשר יתודרכו על ידי מנהל מיוחד שידאג שהכול יתנהל היטב המלצרים יגישו, יפנו כלי אוכל, ינקו בין לבין וידאגו שכל בקשה רלוונטית תיענה  בחיוב ובחיוך. כך, יוכל בעל האירוע להיות פטור מהתעסקות בבעיות טכניות שונות הצצות מעת לעת. הוא יבלה וייהנה יחד עם אורחיו היקרים. מומלץ להיעזר באתר EVEROOM הידידותי למשתמש בו ניתן לגלוש בנחת וברוגע ולהיחשף לכל המסעדות המומלצות הקיימות. כך, תהיה הדרך קצרה מאוד לבחירת מסעדה רומנית בחיפה המתאימה לצרכי מפיקי האירוע.