בופה – מסעדה לאירועים במודיעין

בופה – מסעדה לאירועים במודיעין

פרטים

כשר המעיין 2, ליגד סנטר, מודיעין ליגד סנטר בניין אטריום 03-3814550 10:00 - 16:00 8:30 - 14:00 סגור בופה – מסעדה לאירועים במודיעין

ליצירת קשר עם המקום, אנא התקשרו 03-3814550

מסעדת בופה אירועים במודיעין מתמחה בכל סוגי המפגשים. הינה מסעדה לאירועים קטנים כמו ברית או בר מצווה עד 100 איש בשטח הסגור,אירועים גדולים כמו חתונה, כנס עד 300 איש בחצר העירונית. החצר הפונה למרחב פתוח ומשובצת מזרקות מים, צמחייה ופרחים. האווירה מושלמת לכל אירוע ואפשרויות אוכל ושתייה.   בופה אירועים מוסמכת מטעם בית יוסף ומציעה תפריט בשרי כשר עם בשרים של בית יוסף.

2018
שנת הקמה
1
חדרים פרטיים
אירועים שבוצעו
0
ביקורות
1
מנות
1
משקאות

אודות

השף מאיר דוד מנהל מסעדת בופה המציעה אפשרויות לאירועים וכנסים הטובים ביותר שיתאים לנוחות המשתתפים שלכם. פינת האוכל הפרטית, שיכולה להכיל עד מאה איש, באירועי חורף במבואה המקורה בשילוב תפריט ארוחת הערב הפרטי – מספקים חוויה אינטימית.

בתקופת הקיץ מחכה חוויה חדשה לגמרי. החצר הפתוחה יכולה להכיל עד 300 אורחים המהווה תפאורה מושלמת לכל אירוע. המזנון קטן ואינטימי, אך עדיין מציע שולחנות רחבים, המתאימים לקבוצות גדולות יותר של אנשים. מערכות התאורה והסאונד הן גם הדגמים העדכניים ביותר שלהן ובטח ישמחו את האורחים שלכם עם איכות השמע המעולה. בופה אירועים מספק קייטרינג לחתונות, כנסים, בריתות, בר מצווה ובת מצווה. כל אירוע ערוך בקפידה על מנת להבטיח חוויה בלתי נשכחת.

הצוות של מסעדת בופה שעומד מאחורי המזנון הוא קבוצה מנוסה של קייטרינג לאירועים שיודעים שמדובר באוכל, תוך מתן קצבי ייצור גבוהים ומתן מענה לצרכיו של כל לקוח. יש להם ידע טוב באירוח שאפשר לסמוך עליו.

ביקורות

השאר/י ביקורת
יוזר לא מחובר.
תגובה אנונימית
שלח
כתובת: רחוב הרימון 2, קרית אונו
מייל: Info@Smallevents.co.il