חדר קריוקי בפתח תקווה ניתן למצוא מסוגים רבים. ישנם חדרי קריוקי כשרים, ואחרים שלא. ישנם חדרי קריוקי שניתן למצוא בהם מתקנים כגון שולחנות סנוקר או פינג פונג. ישנם חדרי קריוקי עם כיסאות ואחרים עם ספות. לרוב ההבדל הוא בהגדרת החדר כחדר VIP או כחדר רגיל. ההבדל יתבטא גם ברמת האוכל והאלכוהול, וכן ברמת השירות שתוצע במהלך האירוע. מכל סוגי החדרים ישנו לא מעט היצע, וכדי לברור אותו לרמה בה נהיה בטוחים שהערב הולך להיות מה שציפינו, כדאי שנעשה סקר שוק קטן.

הכל באתר אחד

אז איך עושים סקר שוק לעולם האירועים? מדובר בעולם גדול מאד שמכיל בתוכו מיני שווקים קטנים, ביניהם אולמות אירועים ענקיים וגני אירועים לחתונות, לאחר מכן אולמות אירועים בינוניים, והקטנים יותר יכולים להיות אזורים לסגירה פרטית במסעדה, חדרי VIP בברים וחדרי קריוקי. לשם כך, הוקם האתר EVEROOM, המהווה פלטפורמה ראשונה מסוגה בארץ שמטרתה לאחד את תחום האירועים הבינוניים והקטנים. מטרת האתר היא לוודא שאת סקר השוק, הלקוחות יוכלו לבצע באתר אחד, נגיש ונוח, שמספק את כל האינפורמציה הדרושה.

חדר קריוקי בפתח תקווה

פתח תקווה עוברת פיתוח מרשים בשנים האחרונות, עם מסעדות, בתי קולנוע וחדרי קריוקי שנפתחים בהמוניהם. אם אתם מחפשים בילויים בפתח תקווה או בכל עיר אחרת בארץ, EVEROOM מאפשר לכם לברור בין ההיצע הרחב, ולקלוע לערב מדויק ומיוחד.