חדרי קריוקי במרכז מאפשרים לצעירים ומבוגרים רבים ליהנות מערבים איכותיים שיש בהם קצת מעבר, ערך מוסף איכותי ומגבש. הקריוקי היא תופעה שהתחילה ביפן בשנות השישים, התפשטה למדינות המזרח בשנות השבעים, ובהמשך, הגיעה לרחבי העולם וגם לישראל. הקריוקי בארץ קודם כל פקד את ערבי השירה בקיבוצים וצה"ל. בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות כיצד הקריוקי חדר לכל בית, וכן, הוקמו בניינים שלמים המאפשרים חדרי קריוקי.

חדרי קריוקי במרכז

תל אביב היא עיר הבילוי והתרבות הגדולה והחזקה בישראל, המחזיקה כחמישים אחוז מהכלכלה הישראלית. ללא ספק מדובר בבירה של מעצמת ההייטק הישראלית, עם סטארטאפים רבים, וכמותם גם חברות ענק בינלאומיות שפתחו את סניפיהן בתל אביב. מדובר באחת הערים המתויירות בישראל, שנחשבת לאחת הטובות בעולם מבחינת מסעדות וחיי לילה. בתל אביב ניתן למצוא חדרי קריוקי רבים שמשרתים את התיירים, את העסקים השונים ואת צעירי ומבוגרי הארץ. כמובן, מלבד תל אביב, ניתן למצוא בכל גוש דן והישובים בסביבה, מוקדי בילוי רבים, מסעדות וחדרי קריוקי.

EVEROOM לאירועים קטנים ובינוניים

הדרך הנוחה ביותר לאתר את המקום המושלם עבורכם לאירוע, היא באמצעות EVEROOM, אתר המאגד מקומות בילוי רבים מכל רחבי הארץ. הייחודיות של EVEROOM היא ביכולתו להעביר בצורה מדויקת את האווירה במקום, תוך תמונות, ביקורות, המלצות וטווחי מחירים. מנגנון החיפוש באתר מאפשר למצוא את האירוע המושלם, תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר.