תופעת הקריוקי פקדה את ישראל לפני מספר שנים ומאז הפכה לתופעה מסחררת. מה שהתחיל לפני כמה עשרות שנים בצבא ובקיבוצים, חדר לתרבות לישיבות בבתים, ובהמשך לעסקי ענק המציעים חוויות קריוקי מלאות וייחודיות. היום, ניתן למצוא בכל רחבי הארץ מבנים שהוסבו לטובת קריוקי, ומציעים חדרים שונים. כאשר מחפשים חדרי קריוקי מחירים יכולים לנוע בין מאות לאלפי שקלים, תלוי גודל החדר, מספר השעות, רמת האוכל והשתייה המוצעת, וכן המתקנים השונים.

חדרי קריוקי מחירים

לא פשוט לברור בין חדרי קריוקי, במיוחד משום שההיצע רחב והמגוון רחב עוד יותר. בעוד חדרים אחדים מציעים רמות אלכוהול ואוכל ממוצעות, בחדרים אחרים ניתן יהיה למצוא אלכוהול איכותי ואוכל גורמה. בנוסף, ישנם חדרים המציעים ספות יוקרתיות, שולחנות סנוקר ושירות VIP. עם זאת, חשוב לזכור שלא כולם מחפשים את היוקרה בערב קריוקי, ישנם אנשים שרק מחפשים את ה"ביחד" המשותף למשך כמה שעות. EVEROOM היא פלטפורמת בילויים ואירועים קטנים, המציעה מקומות בילוי בצורה של סקרי שוק מסודרים. בכל מסעדה או חדר קריוקי ניתן למצוא תמונות, תיאור, ביקורות והמלצות ומחירים.

איך בוחרים חדר קריקי?

טרם בחירת חדר הקריוקי בו תרצו לחגוג עם החברים או המשפחה ולשיר בקולי קולות יחד עם כולם, יש מספר דברים שמומלץ לקחת בחשבון.

ראשית, עליכם לוודא שבחדר קריוקי שאתם משכירים מותקנות מערכות שמע וציוד איכותי ולא שחוק, הרי לא תרצו להגיע לחדר שבו האקוסטיקה גרועה והשמע ברמה נמוכה. בנוסף, רצוי לבדוק שהפלייליסט במקום מעודכן וחדשני על מנת שתוכלו לשיר עם יקירכם את כל הלהיטים האהובים עליכם!
עם זאת, יש לבדוק את כמות המשתתפים המיועדת לאותו חדר קריוקי שאתם שוכרים. ניתן למצוא מגוון חדרים קריוקי שמיועדים ל-5 אנשים ויש כאלו שמיועדים ל20 אנשים מקסימום – בדקו את החדר המתאים לכמות האנשים איתם אתם מתכננים להגיע על מנת לשריין מבעוד מועד את החדר שלכם ולמנוע המתנה מיותרת.

EVEROOM בדיקה יסודית

באתר ניתן לברור עסקים דרך מנגנוני חיפוש מתקדמים נוחים ביותר, מעוצבים בממשק נעים למשתמש. את המסעדות, הברים וחדרי הקריוקי, ניתן לברור על פי מיקום גאוגרפי, גודל והתאמה לכמות אורחים, ואף לפי אווירה רצויה. מטרתו של האתר היא ליצור התאמה מושלמת בין בילוי ולקוח.