ישראלים רבים אוהבים את טעמי המטבח האסייתי ורבים מהם יוצאים מעת לעת לבילוי במסעדה כזאת. ניתן למצוא מסעדות סיניות, תאילנדיות, וייטנאמיות, הודיות ואחרות וכל אחת מציגה תפריט מבוסס על המטבח של אותה הארץ עם נגיעות למטבחים אחרים. אתר EVEROOM הינו אתר המרכז מספר רב של מסעדות מומלצות ואותנטיות בתל אביב ובאזורים אחרים בארץ. ניתן למצוא ברשימה גם מספר לא מבוטל של מסעדות אסיאתיות. בחלקן ניתן להזמין מקומות לאירועים קטנים.

אנשים אוהבים לחגוג ימים חשובים בחייהם כמו ימי הולדת, ימי נישואין, קבלת תפקיד משמעותי בעבודה וכיוצא בזה. עסקים רוצים לציין עשור לפעילותם, השקת מוצר, ועוד ואילו מוסדות תרבות מציינים סיום שנת לימודים ואירועים חשובים אחרים. מסעדה אסייתית מרווחת תהיה מקום מעולה לאלו ולאחרים נוספים, מה עוד שהתפריט שם מתבסס על אוכל ייחודי. במקום יש מערכת מולטי מדיה  המאפשרת להקרין קליפים, להשמיע מוסיקה, לנשיאת ברכות וכדומה והמארחים ינצלו אותו לטובת הצגת תכנים שונים חשובים.

 

 

התפריט ייקבע יחד עם השף המוביל ויתבסס על הקיים. ניתן להזמין ולקבל גם מנות מיוחדות אשר מהוות את מנות הדגל של השף. מנות כאלו משדרגות את התפריט רבות ומוסיפות רבות למגוון הקולינארי של הערב. כל מוזמן יוכל לבחור לפחות במנה אחת בכל קטגוריה מתוך מספר מנות מוצעות. כל ארוחה תכלול מנות פתיחה וראשונות, עיקריות וקינוח. משקאות חריפים המקובלים במזרח אסיה יוגשו לצד חריפים מקובלים אחרים, וכן, תהיה שתייה חמה וקלה ללא הגבלה לאורך כל הערב.

מנהלי המסעדה יתכוננו היטב לאירוע. הדבר מתבטא בהכנת האוכל מחמרי גלם טריים, הכנת צוות עובדים ומלצרים לשירות האורחים, קישוט המקום על פי בקשת המארחים או בשיתוף עימם ועוד. לאורך כל האירוע יקפיד צוות העובדים למלא בקשת האורחים ומנהל האירוע ידאג שהכול יתנהל כהלכה. המארח יוכל, אם כן, להתפנות לאורחיו ויקדיש תשומת לב מרבית אליהם מבלי להעסיק ראשו בפרטים טכניים. מומלץ להיעזר באתר EVEROOM. ניתן לשוטט בו ללא קושי ובנוחות ולמצוא את המסעדה האסייתית המועדפת מבחינת כל השיקולים. כך, ניתן להבטיח אירוח נעים ומושקע.