רבים אוהבים לציין אירועים משמעותיים בצורה מיוחדת ושונה יותר. מדובר על אירועים פרטיים ומשפחתיים, אירועים שנערכים במסגרת מקום העבודה, אירועי השקת מוצר, סיום פרויקט בחברה, יובל לעסק ועוד. רבים מעדיפים לארגן את האירועים במסגרות מצומצמות שבהם כמות האורחים לא תעלה על 100 איש לערך, ובכך, לשוות לו נופך אינטימי יותר.
קיימים מקומות לאירועים קטנים בגוש דן ובמרכז שהינם בעלי ייחוד ואופי. כאלו מושקעים שבעליהם מטפחים אותם על בסיס קבוע ומשתדלים לשמור על אופיים המיוחד.

כל אתר כזה הינו מסודר ובעל תשתית המתאימה לכל פעילות המאפיינת אירוע שמוזמנים אליו אורחים חשובים.
המקום מרווח וכולל רחבות לקבלת פנים, להסבה ואכילה, לפינות ישיבה, לריקודים ועוד. למקום יש מטבח מאורגן ומסודר שבו מכינים אוכל על פי תפריט מיוחד שיוצע על ידי השף יחד עם מזמין האירוע. ניתן יהיה לבחור במתאבנים, מנות פתיחה, עיקריות וקינוח.
וכמובן, במגוון של שתייה חריפה, קלה וחמה. האוכל מוכן על ידי שף המתמחה בהכנת אוכל לאירועים מיוחדים.

מערכת התאורה תהיה מורכבת מתאורה חיצונית לקירות, חומות ושבילים היוצרות אווירה, וכן, פנימית להארת האולם באור היצף נעים. תאורה טובה תורמת רבות לחינניות המקום. במסגרת האירועים נוהגים לברך, לערוך מצגות, להכין קליפים ועוד.
לכן, התשתית כוללת מערכת מולטי מדיה מתאימה לצרכים אלו וגם להופעת אומנים, להשמעת מוזיקה לריקודים ועוד. מחשבה רבה מוקדשת לנושא הנגשה לנכים, לחנייה לאורחים, לשירותים נקיים ונאים ולפרטים נוספים אשר תורמים להנאת האורחים. 

תכנון האירוע ייעשה בשיתוף עם הבעלים ודי זמן מראש כדי שיהיה אפשר להכין את התשתית בהתאמה מלאה. מקומות אינטימיים וקטנים מתאימים לימי הולדת חשובים, לחתונות, בר ובת מצוות, אירועי ברית, וכן, למוסדות הרוצים לחגוג תאריכים חשובים בחייהם.

המטבח הכשר מתאים לרבים אשר אורחיהם מגיעים ממגזרי אוכלוסייה שונים כולל דתיים. לרשות האורחים עומד צוות עובדים ברשות מנהל אירוע אשר ישרתו את המוזמנים על הצד הטוב ביותר ולאורך כל האירוע. מקומות לאירועים צנועים שהינם בעלי ייחוד ישאירו רושם רב, בעת האירוע והרבה זמן אחריו, על המארחים ואורחיהם.