אירועים ניתן לקיים במספר מקומות נאים.
בבתי מלון, בגני אירועים, וכמובן, במסעדות. אירועים במסעדות נחשבים לאינטימיים יותר, ומשום כך, מקיימים אותם בהרכב אורחים מצומצם. אנשים פרטיים יזמינו בני משפחה וחברים קרובים בלבד ויבקשו שיקצו להם אזור סגור במסעדה או חדר אח"מים מעוצב, מרווח ואינטימי.
היתרון באירוח כזה הוא האפשרות לאינטימיות ולהנאה מתפריט עשיר וייחודי. ניתן לבחור מסעדות מסוגים שונים: איטלקיות, מזרחיות, צרפתיות ואחרות. ניתן להזמין מסעדה המתמחה בתפריטים בשריים או חלביים וכדומה.

מסעדה מקצועית הינה בעלת תשתית מתאימה לאירוח כזה. היא מעוצבת בצורה נאה, ברבות מהן יש חצרות עם פרגולות ואמצעי הצללה אחרים. תאי השירותים בכל אחת מסודרים ונקיים. יש לה מטבח מסודר אשר ניתן להכין בו מנות בצורה מהירה וצוות מלצרים אשר משרת את האורחים בצורה המיטבית. בחירת התפריט נעשית בשיתוף עם השף או הבעלים ויכלול מספר מנות: מנות פתיחה, ראשונות, עיקריות וקינוח. כמובן, שכל מארח ירצה לקבל מנות מיוחדות אשר המסעדה מתמחה בהכנתן. לרשות האורחים יהיה מבחר מתוכו ניתן לבחור את אלו אשר מתאימות לטעמו האישי.

בכל מסעדה יש מערכת מולטי מדיה מקצועית ואיכותית המאפשרת השמעת מוסיקת רקע, הקרנת קליפים, מצגות וסרטונים, וכן, נשיאת ברכות.
הכול, כנהוג באירועים מרגשים ומיוחדים כאלו. באירועים המתנהלים בערב או בלילה תופעל תאורה אינטימית שתוסיף רבות לאווירה ולחגיגיות האופפת את כל הסועדים המסובים.
במידה והאירוח יתנהל בחדר מיוחד אשר מצוי באזור מסוים במסעדה, הרי שהחוגגים יזכו למרחב פרטי ואישי וצוות אישי ישרת אותם לאורך כל האירוע.

ההתקשרות עם בעלי המסעדה תיעשה זמן רב לפני המועד על מנת לאפשר לה להתארגן היטב. המזון המוגש יהיה טרי וכזה שנקנה באותו יום, או לכל היותר, יום אחד לפני. על ניהול כל האירוח ימונה מנהל מיוחד אשר יקפיד שכול ההתנהלות תתבצע היטב ולא דופי.
המאכלים יוגשו במועד וכשהם במידת החום הרצויה, ולכל אורך הערב תוגש שתייה מכל הסוגים ללא הגבלה. מומלץ לבחור מסעדה בעלת מוניטין אשר ערוכה לאירוח אירועים מסוגים שונים. כך, יהיה ניתן להבטיח הנאה מושלמת.