בתל אביב מתגוררת, עובדת וחיה אוכלוסיה גדולה מאוד. כאשר עולה  הצורך בעריכת אירועים מיוחדים אזי מחפש כל אחד את המקום המתאים לצרכיו ולטעמו. מקומות לאירועים קטנים בתל אביב הינם בעלי תשתית מתאימה לעריכתם המוצלחת. הם יכולים לארח אירועים פרטיים ואינטימיים כמו: חתונה ואירוסין, אירוע חינה ומסיבת רווקים ורווקות. בנוסף, אירועים עסקיים דוגמת: תצוגות אופנה, השקת מוצר או ספר, עשור או יובל לעסק ועוד.
מוסדות השכלה גבוהה ואחרים שוכרי את המקומות לאירוע משל עצמם וכן הלאה.

מקום קטן מספק אירוח אינטימי ויכול לארח כמות מוזמנים של  בין למאה איש בערך. יש בו רחבות קבלת פנים, מקום מרווח לשולחנות ועוד. הוא מעוצב בצורה נאה ומושכת ובעל מערכות תאורת היצף ותאורת אינטימית היוצרת אווירה מיוחדת. מותקנת בו מערכת מולטי מדיה להשמעת מוסיקה, להקרנת מצגות וקליפים, לנשיאת ברכות ולהצגת תכנים אחרים שאותם נהוג לערוך לקראת אירועים מרגשים כאלו. במידה וירצו החוגגים לשלב ריקודים, תוכן רחבה מיוחדת לכך. השירותים יהיו נקיים ומטופלים לאורך כל האירוע.

תשומת לב מיוחדת מוקדשת לנושא האוכל, שמטבע הדברים, הוא אחד מהנושאים החשובים ביותר. בכל אולם יש מטבח מאובזר המותאם לבישול והכנת האוכל, וכן, להגשתו המסודרת. התפריט ייקבע בשיתוף בין השף הראשי ובעל האירוע.
הוא יהיה עשיר ויורכב ממנות פתיחה, ראשונות, עיקריות וקינוח. השף יציע את מנות הדגל שלו אשר ישדרגו את התפריט ויוסיפו לו רבות. יהיה מבחר מנות מתוכם יוכל לבחור כל אורח את אלו האהובות עליו. שתייה מסוגים שונים תוגש לאורך כל הערב וללא הגבלה.

ניהול האירוע ייעשה על ידי מנהל מיוחד מטעם המקום והדבר ישחרר את בעל האירוע מכל התעסקות מתישה. יותר מכך, מקומות לאירועים קטנים בתל אביב, יתכוננו רבות לכל אירוע כזה וירצו לספק את השירות המיטבי לכל לקוח. כל המנות יוגשו במועד אל השולחנות האוכל או אל שולחנות ההגשה.
המנהל יקפיד שהמלצרים ויתר העובדים יטפלו בכל בקשה רלוונטית, וישרתו אותן בצורה אולטימטיבית. אירוע מיוחד אשר בו האוכל יהיה מעולה ייזכר טוב על ידי כל החוגגים.