אם השתתפתם לאחרונה באירוע קטן ומצומצם לבטח יצאתם ממנו עם טעם של עוד, עם חשק עז לארגן אירוע כזה בעצמכם. למרות המספר המועט של האורחים, כנראה קיבלתם הרגשה טובה ומספקת יותר מאירוע רגיל.
יש לזה הסבר מצוין – אירועים קטנים הם ה-דבר לאחרונה והרבה מאד אנשים כבר השכילו להבין את היתרונות הרבים של אירועים אלה – אווירה משפחתית ואינטימית, הירתמות של כלל אנשי הצוות באולם להצלחת האירוע, חלל קטן שכולם בו מכירים את כולם ומרגישים ממש כמו בבית והכי חשוב – האפשרות להזמין מעט אנשים, כלומר את מי שבאמת רוצים שיהיה נוכח, שבלי להזמין אנשים שצריך אך אין קרבה אליהם ואנחנו לא באמת מכירים אותם.
באירוע הקטן שלכם כולם יכירו את כולם והאירוע יהיה מפגש חברתי מיוחד ומהנה, אך חשוב גם לדאוג שהאירוע לא ירגיש ריק מידיי.

על מנת לשמור על איכות האירוע, צריך לתכנן מראש וליידע עוד בשלב ההזמנות שהאירוע יהיה אינטימי וקטן כדי שהאולם או החדר הפרטי לאירועים לא יראה חצי ריק והאורחים יתחילו לתהות בשאלה למה האורחים לא הגיעו. ונוסף על כך, ברגע שתודיעו על כך לאורחים הם אפילו ירגישו מיוחדים כנוכחים באירוע הייחודי הזה!

דבר נוסף, וחשוב לא פחות הוא לברר על מקומות ומסעדות עם חדרים פרטיים במיוחד לאירועים קטנים עד 30 איש או יותר שבדרך כלל נערכים בהתאם במקצועיות רבה לאירועים כאלה, הן במבחינת עיצוב ואווירה והן מבחינת כוח אדם, התנהלות ומקצועיות בניהול האירוע.

 

 

מקומות לאירועים קטנים יכולים להתאים לכל סוג אירוע ובמיוחד לאירוע ברית קטן, בריתה, בת או בר מצווה או אפילו חגיגה של חתונת זהב לזוג מאושר. הדבר הכי חשוב או למצוא מקופ מתאים לאירוע שתרצו לערוך ולוודא שהציפיות בניכם מתואמות, כוון שבאירוע קטן כל פרט ופרט הוא חשוב ונראה לעין לפני ובמהלך האירוע.

כל שנותר כעת הוא לחפש אולם אירועים קטן במרכז או בכל אזור אחר בארץ דרך אתר האירועים המוביל EVEROOM. זהו בעצם מנוע חיפוש שימצא עבורכם את כל המקומות שמתאימים לאירועים קטנים – מסעדות, חדרים פרטיים, אולמות ואפילו בתי מלון. מנוע החיפוש המתקדם ימצא עבורכם את האולם שהכי יתאים לכם ולאירוע שאתם מארגנים!