הדעה הרווחת כיום היא שעריכת אירוע גדול היא מסורבלת וקשה בהשוואה להפקת אירוע קטן במרכז או יותר – בפורטל EVEROOM כל התהליך הופך לקל ונוח.

בין אם אתם מחפשים מקום לאירועים עד 100 איש באווירה אינטימית או אולם לאירועים גדולים יותר, התהליך הוא אותו תהליך. בחירת אולם אירועים או מסעדה לאירועים עד 100 איש לפעמים היא קשה ומסובכת, מהסיבה שלא כל מקום מותאם לכמות כזאת של אנשים ובטח שלא תרצו שהאולם יראה ריק ולא מושקע בעת הגעת האורחים שלכם למקום.
בפורטל שלנו תוכלו למצוא מקום או חדר פרטי לאירועים המותאם לציפיות שלכם בכל ההיבטים. תוכלו להזין את סוג המקום שתרצו, כמות המוזמנים והמיקום, וכך תמצאו מגוון אפשרויות למקומות ויצירת קשר ישירה מול הספקים השונים לבירור פרטים נוספים.

דבר חשוב טרם סגירת המקום לאירוע, הוא להכין לעצמכם רשימת קריטריונים וציפיות מהמקום בו תחליטו לחגוג את האירוע. טיפ נוסף, הוא להגיע למקום האירוע ביום בו מתקיים אירוע ברית קטן, חתונה, בר מצווה או כל אירוע אחר ולבחון את התנהלות המקום בשעת לחץ ואת היחס לאורחים ולבעלי האירוע.
עם זאת, מיקום האירוע הוא גם פרט חשוב שיש לקחת בחשבון. יש לבחור מיקום מרכזי שניתן להגיע אליו בקלות, עם חנייה מסודרת, שקרוב יחסית למגוריהם של רוב האורחים ובעל אפשרויות תחבורה נוספות באיזור.

לאחר שבחרתם ונסגרתם כל אלו, כל שנותר הוא לעיין בפורטל המתקדם שלנו EVEROOM ולבחור לעצמכם את המקום המושלם בו תרצו לחגוג את האירוע המיוחד שלכם!