אין ספק שזו מחשבה גאונית!
בר עם חדר פרטי, שאפשר להזמין אליו אורחים וחברים ולחגוג יום הולדת, לציין אירוע או להרים כוסית במסגרת מצומצמת, אינטימית ובאווירה משפחתית.
כך גם מקבלים את הפרטיות הדרושה וגם נהנים מהאווירה של בר – משקאות טעימים כיד המלך, מוזיקה טובה ומנות קטנות שמתאימות בדיוק לכוס בירה או קוקטייל מיוחד!

בניגוד למסעדות עם חדר פרטי, כאשר מגיעים לבר או מארגנים בו אירוע האווירה שונה מאוד ממסעדה. ראשית, יש אווירה צעירה וחיה יותר כי בדרך כלל מגיעים למקומות אלו צעירים אשר באו לנוח וליהנות בסוף היום שלהם או בסוף השבוע – ולהשתחרר. וכך ירגישו גם מוזמני האירוע יום הולדת או אירוע הרמת הכוסית שתארגנו בבר מסעדה מסוג זה.

כמובן שחשוב מאוד לקחת בחשבון את כל ההיבטים והקריטריונים להפקת אירוע טוב ומהנה שישאיר לאורחים שלכם טעם של עוד, על כן, יש לבחון היטב את המקום בו תערכו את האירוע מבחינת נראות ועיצוב המקום, השירות הניתן במקום והתנהלותו וכמובן בין הדברים היותר חשובים: איכות האוכל.

נשמע לכם כמו סוג אירוע שבדיוק מתאים לכם? אין בעיה!
היכנסו לפורטל האירועים המוביל EVEROOM המציע עשרות ובהכנסת הקריטריונים שחשובים לכם תוכלו לבצע סינון חכם ויעיל ולמצוא במהירות את הברים שמציעים חדר פרטי לאירועים פרטיים או עסקיים באזור הגאוגרפי שבו אתם מעוניינים.
באתר תמצאו את כל המידע החשוב שיעזור לכם לבחור את המקום המושלם למפגש שלכם!