היום אנשים כבר לא רוצים לחגוג אירועים באולמות או גני אירועים. הם מחפשים גיוון, אלטרנטיבות אחרות ומקומות מיוחדים לאירועים קטנים להזמין אליהם את החברים, המכרים וקרובי המשפחה שלהם.
הם מחפשים רעיונות ייחודיים ומקוריים שבעזרתם אפשר היה להפתיע את האורחים ולתת להם לחוות חוויה חדשה, כזאת שהם לא חוו מעולם!

כאשר מדובר בארגון אירוע קטן, הפרטים הקטנים הם החשובים ביותר וכל פרט בו נבחן בקפידה מאחר שהוא משפיע על חווית האירוע כולו. אירועים קטנים עד 30 איש שמתוכננים היטב, בדרך כלל משאירים חותם גדול, אפילו יותר מאירועים גדולים. כמות האורחים שמגיעים אינה מעידה בהכרח על טיב האירוע, החוויה או גודל ההשקעה בו. בכדי לכבד את מעמד האירוע יש לבחור את כל אחד מהפרטים בקפידה רבה בין אם זה אירוע יום הולדת, חתונה, בת מצווה או אפילו אירוע חברה.


אז איך עושים זאת? מחפשים מקומות לאירועים קטנים במרכז, אבל דבר חשוב הוא שהמקומות יהיו מיוחדים, עם אווירה קסומה, עיצוב בלתי מתפשר בהתאמה אישית והכי חשוב – בקונספט מיוחד במינו שהאורחים לא חוו עדיין.
חדר פרטי במסעדה, אולם קטן בלובי של בית מלון או אפילו פאב שנסגר לקהל הרחב במיוחד ומיועד אך ורק לכניסתם של משתתפי האירוע. איך יודעים על המקומות האלה? בעזרת פורטל האירועים המוביל EVEROOM, שבו אפשר לא רק לבצע סינון מתקדם ויעיל של הקריטריונים הדרושים עבור כל אירוע אלא גם לבצע הזמנה מיד על מקום. בחרו את האזור הגאוגרפי, בצעו סינון על פי מה שחשוב לכם שיהיה באירוע שלכם ודרככם קצרה אל רשימת המקומות שהכי יתאימו לאירועי שלכם!