למה לבחור ללכת למסעדה אם אפשר לבחור מקום לאירועים שיביא את טעמי המסעדה ישירות אליכם?!
רבים מאיתנו בוחרים לארגן אירועים קטנים ופרטיים באולמות הדחוקים והצדדיים הקיימים במסעדות המאפשרות זאת או בחדרים פרטיים שמציעה המסעדה בה בחרתם לחגוג את האירוע שלכם.
התוצאה היא שהשירות שלכם מתחלק עם השירות של שאר הלקוחות במסעדה בה בעת, הסביבה לא מאפשרת פרטיות מלאה וברוב המקרים האפשרות לחנייה קרובה למקום לא עולה על הדעת במקרים כמו אלו. במקום להיתקל בחוויה לא נעימה מסוג זה, צוות EVEROOM מזמין אתכם לההפקת האירוע המושלם שלכם!

בפורטל המתקדם שלו תוכלו לבחור לעצמכם שף פרטי לאירועים אותו אנחנו מציעים להביא עד אליכם למקום האירוע שבחרתם, שף פרטי איכותי שיהיה זמין אליכם לאורך כל האירוע שלכם. במקרה כזה, הוא לא יצטרך לפצל את עבודתו בין שאר הסועדים לבינכם – כל תשומת ליבו תהיה מופנית אליכם ולאירוח שלכם. עכשיו לאחר שבחרתם שף פרטי מומלץ שיוביל לכם את האירוע, עליכם למצוא מספר מקומות מיוחדים לאירועים קטנים להשארת רושם חיובי אצל האורחים וליצירת אירוע בלתי נשכח. במקום להטריח ולגרום לכל המשפחה והקרובים אליכם להסתבך עם חניה לא מסודרת או יקרה סביב המסעדה, תוכלו להביא אותם למיקום המועדף והנוח שלכם לקיום אירוע מסוג זה. תנאים אלו יאפשרו פרטיות רבה יותר, שימת לב ייחודית של השף שבחרתם ונוחות שניתן לחלום עליה. כל השפים המובחרים נמצאים אצלכם בתפריט תחתון שתוכלו לקרוא ביקורות ולקבל פרטים נוספים. נפגש בשמחות!